Felt Craft, Knitting and all about craft

Serious buyers only. Jika anda berminat untuk order barang2 hasil tangan saya boleh email saya di miakhalesha@gmail.com atau sms 0122494816. Semua details saya akan email kepada anda.

Untuk knitting and crochet items, brand yarn/benang yang digunakan ialah On Linie.


Harga barang tidak termasuk charge penghantaran.



Monday, August 16, 2010

Order From Mun

Hello, dah lama btul tak update blog.

Bz with with new biz, bz with orders, bz with work, bz bz and bz
Order feena, saya dah siapkan tapi malang nya terlupa pulak nak amik gambar sebelum pos,
nak mintak feena amik kan gambar anak2 dia pakai stokin tu,
once dah dapat will post it here.
Yang best nya feena nak tambah order utk adult socks pulak,
dia nak bagi mak dia yang akan ke mekah tak lama lagi,
insyaallah saya akan siapkan sebelum mak feena ke mekah yea,
Order dari Mun pun sudah siap,
semalam dah bagi kat dia,
yang ni saya sempat snap gambar ;)

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget