Felt Craft, Knitting and all about craft

Serious buyers only. Jika anda berminat untuk order barang2 hasil tangan saya boleh email saya di miakhalesha@gmail.com atau sms 0122494816. Semua details saya akan email kepada anda.

Untuk knitting and crochet items, brand yarn/benang yang digunakan ialah On Linie.


Harga barang tidak termasuk charge penghantaran.



Thursday, August 19, 2010

Felt T-Shirt and Hair Clip

Order ni dari Mun. Dah lama dia order, tapi sekarang baru sempat buat.


Baju ni utk anak dia Mikael, tak silap sebaya dengan anak saya.












Semalam saya try buat felt hair clip. Ni lah hasil nya.



Free gift untuk feena yang order 5 pasang stokin ari tu.












Jika berminat dengan hair clip and Felt T-Shirt just email me yea.






Thanks to all of you yang terus mengorder barang dr saya ;)



No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget