Felt Craft, Knitting and all about craft

Serious buyers only. Jika anda berminat untuk order barang2 hasil tangan saya boleh email saya di miakhalesha@gmail.com atau sms 0122494816. Semua details saya akan email kepada anda.

Untuk knitting and crochet items, brand yarn/benang yang digunakan ialah On Linie.


Harga barang tidak termasuk charge penghantaran.



Monday, September 6, 2010

Felt T-shirt untuk hari raya


Yang ni felt t-shirt yang Mun order untuk kali kedua. Felt T-shirt yang hari tu anak dia suka sangat sampai tak nak lepas hehe.


tu yang Mun tambah order, katanya nak pakai untuk hari raya nanti. Nasib baik sempat buat.


Felt hair Clip ni pulak kak Dila order utk anak dia. Yang ni pun nak pakai untuk hari raya. So weekend lepas mmg bertungkus lumus menyiapkan order2 ni sebelum raya.



Dan alhamdulillah siap. Harap2 bertambah meriah la hari raya dengan memakai baju and hair clip ni yea hehe.


Insyaallah lagi 2 hari je nak sambut lebaran. So saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua customer saya dan tak lupa juga pada readers blog saya yang tak seberapa ni.

Maaf zahir dan batin. Pada yang balik kampung tu hati2 di jalan raya.

2 comments:


ShoutMix chat widget